HALMED provodi jednogodišnji IPA projekt „Priprema za eCTD i implementacija digitalnog arhivskog informacijskog sustava“
01.04.2014.
Agencija za lijekove i medicinske proizvode (HALMED) od 2. rujna 2013. godine provodi jednogodišnji projekt "Priprema za eCTD i implementacija digitalnog arhivskog informacijskog sustava" iz programa IPA 2009 TAIB. Projekt je financiran sredstvima Europske unije, uz sufinanciranje HALMED-a. Projekt se provodi pod vodstvom gospodina Denisa Matasa iz Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU) i doc. dr. sc. Ariana Rajha iz HALMED-a.
Projekt se sastoji od dva ugovora. Provedba prvog ugovora započela je u rujnu 2013. godine, a cilj joj je analizirati sve poslovne procese HALMED-a i izraditi strateški plan. Vanjski partner HALMED-a u provedbi ovog dijela projekta je tvrtka AAM Management Information Consulting LTD, a voditelj tima je Ratko Gospodnetić, dipl. ing. Do ožujka ove godine je analizirano i ovjereno 15 procesa i 7 tokova rada, 54 procesa je analizirano i čeka dovršetak ovjere, a 20 procesa i 40 tokova rada s pripadajućim studijama slučajeva treba još analizirati i modelirati do kraja projekta. Pri analizi i modeliranju koristi se ISO standard za modeliranje poslovnih procesa ISO/IEC 19510 Information technology - Object Management Group Business Process Model and Notation (BPMN) te kontrolirani rječnik pojmova - objekata modela procesa.
Provedba drugog ugovora je započela u prosincu 2013. godine, a cilj joj je uspostaviti programski sustav za upravljanje poslovnim sadržajima HALMED-a, baziran na IBM FileNet platformi. Za implementaciju ugovora zadužena je tvrtka Ericsson Nikola Tesla d.d., a voditelj tima je g. Žarko Videc. Sustav će se sastojati od modula za upravljanje dokumentima, modula za upravljanje zapisima, modula za upravljanje standardnim operativnim postupcima, modula za upravljanje poslovnim procesima i modula za uvođenje/izvođenje i migraciju sadržaja prema ISO normi za otvorene arhivske informacijske sustave. Poslovnim procesima koji se analiziraju prema prvom ugovoru će se upravljati uz pomoć modula za upravljanje poslovnim procesima. Uz izradu ovih modula, naglasak na projektu je i na integraciji poslovnih, uredskih i arhivskih aplikacija sa sustavom za upravljanje poslovnim sadržajima, kako bi se postigla maksimalna operativna fleksibilnost i dosljednost rada HALMED-a. Zbog toga se IPA projekt nastavlja na rezultate ranijih projekata i projekata u tijeku u HALMED-u - izrade Nacionalnog registra lijekova, podsustava provjere kakvoće lijekova, podsustava OLIMP, Ekstranet portala, podsustava za rad s eCTD i NeeS dosjeima, podsustava urudžbenog zapisnika i podsustava knjige pismohrane. Do ožujka 2014. godine u sklopu drugog ugovora su bile dovršene specifikacije korisničkih zahtjeva te definirana i postavljena testna okolina.
IPA projekt je strateški važan projekt pomoću kojeg će se održati razina izvrsnosti poslovanja HALMED-a. Predstavljanje rezultata projekta planirano je početkom rujna 2014. godine.