Novosti i edukacije

Konferencija s radionicom "HALMED i medicinski proizvodi – ususret EU i novoj regulativi"

Zagreb, 17.-18. siječnja 2013. godine

Agencija za lijekove i medicinske proizvode (HALMED) organizira jednoipoldnevnu konferenciju s radionicom "HALMED i medicinski proizvodi - ususret EU i novoj regulativi", koja će se održati 17. i 18. siječnja 2013. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.

Datum i mjesto održavanja: 17. i 18. siječnja 2013. godine, Hotel Panorama, Zagreb

Teme:

Prvi dan

  • HALMED kao regulatorno tijelo
  • Medicinski proizvodi - regulativa RH i EU
  • Budućnost regulative, nove uredbe, združeni akcijski plan
  • Uvoz i razvrstavanje medicinskih proizvoda
  • Sigurnost medicinskih proizvoda - od proizvodnje do upisa u očevidnik
  • Upis u očevidnik proizvođača
  • Upis medicinskih proizvoda u očevidnik, izmjene upisa
  • Promet medicinskih proizvoda na veliko i malo


Drugi dan

  • Vigilancija medicinskih proizvoda - uvodno predavanje
  • Radionica


Skup je namijenjen nositeljima upisa u očevidnik medicinskih proizvoda, proizvođačima medicinskih proizvoda, pravnim osobama koje obavljaju promet medicinskih proizvoda na veliko i malo te predstavnicima regulatornih tijela.

Program skupa možete pronaći ovdje.

Prijava za sudjelovanje

Molimo Vas da ispunjenu prijavnicu za sudjelovanje na skupu dostavite najkasnije do 14. siječnja 2013. godine gospodinu Armanu Rajhu elektroničkom poštom na adresu armano.rajh@halmed.hr ili telefaksom na broj 01/4884 119.

Obrazac prijave (.doc); (.pdf)

Broj mjesta na skupu je ograničen pa molimo što raniju prijavu.

Kotizacija:

• zdravstveni radnici, sveučilišni djelatnici i studenti: 1200,00 kn + PDV = 1500,00 kn
• regulatorna tijela: 1425,00 kn + PDV = 1781,25 kn
• nositelji odobrenja i ostali: 2400,00 kn + PDV = 3000,00 kn

Kotizacija uključuje radni ručak, stanke za kavu, konferencijsku večeru i potvrdnicu o sudjelovanju.

Uplata kotizacije

Nakon prijave, uplata kotizacije obavit će se isključivo putem predračuna koji će sudioniku biti dostavljen poštom/telefaksom na kontakte naznačene u prijavi (u prijavnici je potrebno naznačiti način na koji želite primiti predračun za plaćanje kotizacije).

Molimo Vas da kopiju uplatnice najkasnije do 15. siječnja 2013. godine dostavite gospodinu Armanu Rajhu elektroničkom poštom na adresu armano.rajh@halmed.hr ili telefaksom na broj 01/4884 119.

Otkazni rok

U slučaju nemogućnosti dolaska, prijavljeni sudionik treba obavijestiti gospodina Armana Rajha najkasnije do 14. siječnja 2013. godine.

Odustajanje od sudjelovanja

U slučaju odustajanja ili nedolaska na skup, primijenit će se sljedeća ljestvica obračuna troškova storniranja:
• Do 14. siječnja 2013. godine kotizacija se u potpunosti vraća
• Od 15. siječnja do 16. siječnja 2013. godine organizator zadržava 30 posto kotizacije
• Od 17. siječnja, odnosno u slučaju nedolaska na skup, organizator zadržava 100 posto kotizacije

Bodovanje skupa

Organizator će zatražiti od Hrvatske liječničke komore, Hrvatske ljekarničke komore i Hrvatske komore medicinskih biokemičara bodovanje prisustvovanja skupu sukladno pravilnicima navedenih komora.

Smještaj

Kotizacija ne pokriva troškove smještaja. Određeni broj soba rezervirali smo za sudionike skupa u hotelu Panorama u Zagrebu. Za potvrdu rezervacije molimo kontaktirajte Obzor putovanja d.o.o. na niže navedene kontakte:

Vladimir Mitić
Obzor putovanja d.o.o.
Teslina 5, 10000 Zagreb
E-adresa: vladimir.mitic@croatiaairlines.hr
Tel: +385 1 616 0242
Telefax: +385 1 616 0240

Organizatori ne preuzimaju odgovornost za slučaj pretrpljenih ozljeda, gubitaka ili moguće štete za sudionike.

Organizatori zadržavaju pravo izmjene programa. Hvala na razumijevanju.

Na vrh stranicePovratak