Trenutačno otvoreni natječaji za radna mjesta
Na portalu MojPosao.net dana 28. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:
Administrativni referent za poslove pismohrane II stupnja u Odsjeku za pravne poslove i upravljanje dokumentacijom u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove
- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Uvjeti radnog mjesta:
- SSS iz područja biomedicine i zdravstva ili društvenih znanosti,
- 5 godina radnog iskustva u struci,
- položen ispit za provjeru stručne osposobljenosti djelatnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva (obveza polaganja stručne osposobljenosti djelatnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva u roku od 1 godine od dana početka rada),
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Opis poslova:
prikupljanje, sređivanje, evidentiranje, tehnička kontrola i obrada podataka, poslovi pohrane i arhiviranje predmeta, sudjelovanje u postupcima izlučivanja gradiva, priprema dokumentacije i gradiva za slanje u vanjski arhiv, pružanje informacija zaposlenicima Agencije o arhiviranim predmetima.
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- presliku svjedodžbe najviše završene škole,
- presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.
Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.
Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 6. prosinca 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto Administrativni referent za poslove pismohrane II stupnja".
Na portalu MojPosao.net dana 28. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:
Administrativni referent za poslove pisarnice II stupnja u Odsjeku za pravne poslove i upravljanje dokumentacijom u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove
- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Uvjeti radnog mjesta:
- SSS iz područja biomedicine i zdravstva ili društvenih znanosti,
- 5 godina radnog iskustva u struci,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Opis poslova:
prikupljanje, sređivanje, evidentiranje, tehnička kontrola i obrada podataka, prijem stranaka, osnivanje predmeta, evidentiranje podnesaka, otprema akata, pružanje informacija zaposlenicima Agencije o zaprimljenim predmetima.
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- presliku svjedodžbe najviše završene škole,
- presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.
Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.
Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 6. prosinca 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto Administrativni referent za poslove pisarnice II stupnja".
Na portalu MojPosao.net dana 19. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:
Farmakovigilancijski inspektor u Odsjeku za inspekcijske poslove u Odjelu za sigurnu primjenu lijekova i medicinskih proizvoda
- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Uvjeti radnog mjesta:
- završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij zdravstvenog ili drugog odgovarajućeg usmjerenja,
- radno iskustvo u struci najmanje 3 godine,
- položen državni ispit II. razine (na natječaj se mogu prijaviti i osobe koje nemaju položen državni ispit II. razine uz obvezu polaganja državnog ispita u roku od 1 godine od zasnivanja radnog odnosa),
- poznavanje regulative lijekova,
- organizacijske sposobnosti,
- komunikacijske vještine i vještine u međuljudskim odnosima,
- znanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Opis poslova:
- obavljanje inspekcijskog nadzora u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta sustava farmakovigilancije,
- sudjelovanje u izradi propisa za područje farmakovigilancije.
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- presliku diplome najviše završene škole,
- presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.
Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.
Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 27. studenog 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto farmakovigilancijski inspektor".
Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto farmakovigilancijskog inspektora u Odsjeku za inspekcijske poslove u Odjelu za sigurnu primjenu lijekova i medicinskih proizvoda dostupne su ovdje.
Na portalu MojPosao.net dana 7. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:
Referent nabave II stupnja u Odsjeku za ekonomske i opće poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove
- 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme, do povratka zaposlenice s dugotrajnog bolovanja, probni rad 90 dana
Uvjeti radnog mjesta:
- SSS ekonomskog ili društvenog smjera
- 5 godina radnog iskustva u struci
- poznavanje engleskog jezika
- poznavanje rada na računalu
Opis poslova:
- organizacija i vođenje evidencije službenih putovanja
- sudjelovanje u izradi plana nabave i vođenje evidencije izvršenja plana nabave
- kontrola i obrada ponuda i izrađivanje narudžbenica u skladu sa sredstvima raspoloživim u planu nabave
- unos podataka i kontrola rada sustava za praćenje nabava
- sudjelovanje u postupcima javne nabave
- vođenje evidencije provedenih edukacija
- praćenje i proučavanje propise iz područja javne nabave
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- životopis
- presliku diplome najviše završene škole
- presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica)
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument)
Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.
Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.
Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 14. studenog 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto referent nabave II stupnja".
Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto referenta nabave II stupnja u Odsjeku za ekonomske i opće poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove dostupne su ovdje.
Na portalu MojPosao.net dana 3. listopada 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:
Stručni suradnik za programska rješenja u Odsjeku za informatičke poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove
- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci
Uvjeti radnog mjesta:
- završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski ili poslijediplomski stručni/znanstveni studij informatike,
- znanje engleskog jezika,
- komunikacijske vještine i vještine u međuljudskim odnosima.
Opis poslova:
- analiza poslovnih procesa,
- vođenje razvoja poslovnih programskih rješenja,
- komunikacija s vanjskim izvođačima,
- testiranje novih ili nadograđenih programskih rješenja,
- pomoć korisnicima u radu te izrada dokumentacije.
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- životopis
- presliku diplome najviše završene škole
- presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica)
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument)
Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.
Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 18. listopada 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto stručni suradnik za programska rješenja".
Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto stručnog suradnika za programska rješenja u Odsjeku za informatičke poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove dostupne su ovdje.