O HALMED-u

Trenutačno otvoreni natječaji za radna mjesta

Na portalu MojPosao.net dana 28. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:

Administrativni referent za poslove pismohrane II stupnja u Odsjeku za pravne poslove i upravljanje dokumentacijom u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove

- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci

Uvjeti radnog mjesta:

  • SSS iz područja biomedicine i zdravstva ili društvenih znanosti,
  • 5 godina radnog iskustva u struci,
  • položen ispit za provjeru stručne osposobljenosti djelatnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva (obveza polaganja stručne osposobljenosti djelatnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva u roku od 1 godine od dana početka rada),
  • poznavanje engleskog jezika,
  • poznavanje rada na računalu.

Opis poslova:

prikupljanje, sređivanje, evidentiranje, tehnička kontrola i obrada podataka, poslovi pohrane i arhiviranje predmeta, sudjelovanje u postupcima izlučivanja gradiva, priprema dokumentacije i gradiva za slanje u vanjski arhiv, pružanje informacija zaposlenicima Agencije o arhiviranim predmetima.

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

  • životopis,
  • presliku svjedodžbe najviše završene škole,
  • presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.

Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 6. prosinca 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto Administrativni referent za poslove pismohrane II stupnja".


Na portalu MojPosao.net dana 28. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:

Administrativni referent za poslove pisarnice II stupnja u Odsjeku za pravne poslove i upravljanje dokumentacijom u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove

- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci

Uvjeti radnog mjesta:

  • SSS iz područja biomedicine i zdravstva ili društvenih znanosti,
  • 5 godina radnog iskustva u struci,
  • poznavanje engleskog jezika,
  • poznavanje rada na računalu.

Opis poslova:

prikupljanje, sređivanje, evidentiranje, tehnička kontrola i obrada podataka, prijem stranaka, osnivanje predmeta, evidentiranje podnesaka, otprema akata, pružanje informacija zaposlenicima Agencije o zaprimljenim predmetima.

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

  • životopis,
  • presliku svjedodžbe najviše završene škole,
  • presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.

Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 6. prosinca 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto Administrativni referent za poslove pisarnice II stupnja".


Na portalu MojPosao.net dana 19. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:

Farmakovigilancijski inspektor u Odsjeku za inspekcijske poslove u Odjelu za sigurnu primjenu lijekova i medicinskih proizvoda

- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci

Uvjeti radnog mjesta:

  • završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij zdravstvenog ili drugog odgovarajućeg usmjerenja,
  • radno iskustvo u struci najmanje 3 godine,
  • položen državni ispit II. razine (na natječaj se mogu prijaviti i osobe koje nemaju položen državni ispit II. razine uz obvezu polaganja državnog ispita u roku od 1 godine od zasnivanja radnog odnosa),
  • poznavanje regulative lijekova,
  • organizacijske sposobnosti,
  • komunikacijske vještine i vještine u međuljudskim odnosima,
  • znanje engleskog jezika,
  • poznavanje rada na računalu.

Opis poslova:

  • obavljanje inspekcijskog nadzora u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta sustava farmakovigilancije,
  • sudjelovanje u izradi propisa za područje farmakovigilancije.

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

  • životopis,
  • presliku diplome najviše završene škole,
  • presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica),
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument).

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.

Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 27. studenog 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto farmakovigilancijski inspektor".

Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto farmakovigilancijskog inspektora u Odsjeku za inspekcijske poslove u Odjelu za sigurnu primjenu lijekova i medicinskih proizvoda dostupne su ovdje.


Na portalu MojPosao.net dana 7. studenog 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:

Referent nabave II stupnja u Odsjeku za ekonomske i opće poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove

- 1 izvršitelj/ica na određeno vrijeme, do povratka zaposlenice s dugotrajnog bolovanja, probni rad 90 dana

Uvjeti radnog mjesta:

  • SSS ekonomskog ili društvenog smjera
  • 5 godina radnog iskustva u struci
  • poznavanje engleskog jezika
  • poznavanje rada na računalu

Opis poslova:

  • organizacija i vođenje evidencije službenih putovanja
  • sudjelovanje u izradi plana nabave i vođenje evidencije izvršenja plana nabave
  • kontrola i obrada ponuda i izrađivanje narudžbenica u skladu sa sredstvima raspoloživim u planu nabave
  • unos podataka i kontrola rada sustava za praćenje nabava
  • sudjelovanje u postupcima javne nabave
  • vođenje evidencije provedenih edukacija
  • praćenje i proučavanje propise iz područja javne nabave

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

  • životopis
  • presliku diplome najviše završene škole
  • presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica)
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument)

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Agenciji za lijekove i medicinske proizvode za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u skladu s propisima kojima je propisana zaštita osobnih podataka u svrhu provedbe natječajnog postupka i rezultata natječaja.

Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 14. studenog 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto referent nabave II stupnja".

Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto referenta nabave II stupnja u Odsjeku za ekonomske i opće poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove dostupne su ovdje.


Na portalu MojPosao.net dana 3. listopada 2024. godine objavljen je natječaj za sljedeće radno mjesto:

Stručni suradnik za programska rješenja u Odsjeku za informatičke poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove

- 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, probni rad 6 mjeseci

Uvjeti radnog mjesta:

  • završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski ili poslijediplomski stručni/znanstveni studij informatike,
  • znanje engleskog jezika,
  • komunikacijske vještine i vještine u međuljudskim odnosima.

Opis poslova:

  • analiza poslovnih procesa,
  • vođenje razvoja poslovnih programskih rješenja,
  • komunikacija s vanjskim izvođačima,
  • testiranje novih ili nadograđenih programskih rješenja,
  • pomoć korisnicima u radu te izrada dokumentacije.

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:

  • životopis
  • presliku diplome najviše završene škole
  • presliku identifikacijskog dokumenta (putovnica ili osobna iskaznica)
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, preslika radne knjižice ili drugi odgovarajući dokument)

Kandidati koji budu odabrani bit će pozvani na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta, o čemu će biti posebno obaviješteni.

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja bit će objavljeni na web stranici Agencije za lijekove i medicinske proizvode www.halmed.hr najmanje 8 dana prije testiranja.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave s dokazima o ispunjavanju natječajnih uvjeta podnose se do 18. listopada 2024. godine, na adresu: Agencija za lijekove i medicinske proizvode, Ksaverska cesta 4, Zagreb s naznakom: "Za natječaj za radno mjesto stručni suradnik za programska rješenja".

Obavijest i upute kandidatima o provedbi postupka testiranja za radno mjesto stručnog suradnika za programska rješenja u Odsjeku za informatičke poslove u Odjelu za pravne, ekonomske, informacijske i opće poslove dostupne su ovdje.


Na vrh stranice